aku??

salam semua dan selamat pagi...
sekarang tepat jam 6.48 pagi...watpe awl sgt? mesty tertanya2 an?
well, arini aku present beb..present...tah apa aku nk ckp...tp aku get excited...hahahaa...
i dont know why..cuak +++ nervous +++ excited...hoho...

k, done.,

next,
biasalah kat blog aku nie an?
aku ske nk kongsi2...
em, aku pelik...aku selalu melihat org ketwa dengan begitu ikhlas...
do u know what i mean?
contoh: dalam 1 group...dlm 4 ke 5 org...borak2..dan ketawa gler2....tah apa yg lawak sgt tah..
            yang peliknya,, npe aku tak dpt rasa apa yg diorg rasa? sometimes bila aku lepak ngn kwn2 aku..
            ade je lawak2nye dan aku gelak tp..aku tk rasa yg aku gelak tu ikhlas...pelik kn??
           tah la..aku rasa hambar.....sgt2 hambar...palsu sgt ketawa tu...huhu...
            well, forgive me..aku tk biasa gelak ngn korang...tau ngn org...da lama..sgt2 lama aku membiarkan
             diriku hanyut dalam kesunyian dan keseorangan...dan ttba korang semua dtg bwa cahya yg
             menerangi kegelapan aku...so, somehow aku tk tau cmne aku nk gmbrkan perasaan aku...


tkde org yg paham apa yg aku rasa sb korang tk rasa sunyi...aku hanya ade teman tp aku tkde sahabat..
untuk menjadi sahabat aku...aku rasa aku minta maaf...mungkin aku lom sedia...tah la, mungkin juga aku sgt sensitif..kadang2 org tu tkde niat un nk wat aku kecik aty tp aku ttp kecik aty...
susa kn jadi aku?? tah la..aku pilih tuk idup dlm complicated...sb aku mmg ske berfikir secara complicated...

dan skunk..aku rasa aku nk teruskn pelajaran aku...spe ckp cs220 senang?? bg aku...sgt2 mencabar...
da la aku da lama tak pegang pensil dan kertas???
ttb nak menulis, membaca dan mengira..3M...u know?? hehee...

tah la...aku sendiri tak tau apa aku rasa...ahaks..


inilah dirku tika ini..:P:

aku hanya inginkn ini....

supaya aku ley jadi cam nie....










so, ley kah??

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment