kesedihan

kesedihan sentiasa melanda diri aku...
salahkah aku inginkan yg terbaik?
salahkah aku inginkan kesempurnaan?
salahkah aku cuba yg terbaik?
salahkah aku berharap?

aku juga manusia biasa..yg tidak sempurna dan tidak akan sempurna..
tp, aku cuba untuk menyempurnakn semuanya dengn sebaik mungkin...

tah mengapa..aty ini sayu...
mengapa aku sering keseorangan?
wlau aku sentiasa berteman...aku ttp merasa kesepian...
melihat mereka gelak ketawa....aku tidak mampu mengikut rentak mereka..
kerna aku ialah aku..
putri kesedihan...

tiada apa yg dpt aku lakukan...
tiada apa yg dpt mereka lakukan...
sehingga aku bersedia melangkah keluar dri kegelapan yg aku cipta..
melangkah keluar dri kesedihan dan kehampaan dlm diriku..

aku tertanya2 mengapa, siapa dan bagaimana semua ini terjadi?
semuanya bermula kerna insan yg bernama lelaki...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment