OMG!!!

Assalamualaikum semua...:)

cuba nengok bila kali terakhir aku upload dan update bnda alah nie?? ahaks...but never mind..bukan ade yg follow un an..ahaks...

ehem..

k, setelah sekian lama aku menetap di sini...takdela lama sgt un...3 bulan jek..ahaks...cam3 penglaman yg aku dapt dan bnyk yg aku pelajari...di sini, bnyk mengajr aku untuk berdiri di kaki sendiri...sedih, gembira..dan sebagainya...semua da tertulis untuk aku....

dan sekarang hnya aku yg mampu ungkai semua kekusutan yg ada...., setiap tali yg berserabut, kita ley ungkaikan dan ikat semula dan kita yg memainkan semua peranan...

disini aku beljar kwn yg jujur dan tidak...yg ske amik kesempatan dan sebagainya....aku bukan sempurna namun, aku juga berusaha untuk jadi yg terbaik...

aku bersyukut aku berdiri di sini...di bumi Malaysia dan berada di perut uitm shah alam....
aku bersyukur kerna aku terpilih disini...aku bersyukur dgn semua yg telah ditentukan...

bila difikirkan...jika aku berjaya temuduga aritu, aku tak mungkin berada disini....dan memiliki semua yg aku ada kala ni....sebenarnya terlalu bnyk yg aku nk ceritakan namun, aku tak mampu nk katakan disini kerna terlalu bnyk....
so, nk di pendekkan cerita......aku sgt2 bahagia disini....berdiri di sini.....



em, sebenarnya apa yg aku rasa???




  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment