ya Allah....

 

salam semua....

tak kira apa un aku wat...apa un aku cakap...semuanya salah...salah dan salah....
mmg btul kata org....baik kita berdiam diri daripada membuat dan ckp bnda yg tk sepatutnya..... jujur,,, aku bukan seperti yg korang kenal skrg.... aku bukan seperti ini..... aku tak tau camne aku ley berubh jadi seperti ini....
ya ALLAH...Kau Maha Mengetahui....apakah ini satu dugaan buatku? aku mohon...kembalikan aku seperti dulu...kerna aku lbh bahagia...namun, jika ini takdir yg Kau cipta untukku..aku redha..namun, berikan segala kekuatan untukku terus bertahan.....amin...
mengapa ya?? aku sering tertanya2 kenapa semua nie berlaku....
mungkin kerna aku lom cukup kuat...dan sebenarnya luka yg lama tersimpan telah menjadikan aku seperti ini....
sunyi...kosong...ya Allah...permudahkanlah hidupku....
kerna kepada Kau sahaja tempat aku mengadu nasib...:(

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • RSS
Read Comments

0 comments:

Post a Comment